موزیک سما - فرشید حاضری

موزیک سما - فرشید حاضری

دانلود موزیک های شاد فارسی و آذری و مجلسی با صدای فرشید حاضری - موزیک سما

آهنگ جدید حله با صدای فرشید سما

با سلام وعرض ادب خدمت دوستان و بزرگواران عزیزم

روز عید سعید قربان رو خدمتتون تبریک عرض میکنم . امروز یک اهنگ شاد با نام  "حله " رو با اجرای خودم تقدیمتون میکنم .اصل این آهنگ ازقیصر هست .

شاد و سلامت باشید قلب

 

لینک دانلود مستقیم

 

 

------------------------------------------

 

لینک غیر مستقیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

پریسا70
ساعت20:16---8 بهمن 1392
اقا دمت گرم حال کردیم

نازه نفست
پاسخ:ممنونم از لطفتون


vida
ساعت19:49---28 مهر 1392
بی صبرانه منتظر اجرا های بعدی شما هستیم.مثل این اجرا شاد باشه عالی میشه.
پاسخ:ممنونم - به امید خدا به زودی تقدیم میکنم.


vida
ساعت10:25---26 مهر 1392
با سلام و تبریک عید. اجرا خیلی خیلی عالی.تشکر و سپاس فراوان.همیشه شاد باشید.
پاسخ:سلام ممنونم از لطفتون عید شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: فرشید ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:فرشید سما,فرشید حاضری,آهنگ شاد,ارکستری شاد , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , music-sama.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM